Osnovna škola Mate Lovraka Županja

Minimalno 15 učenika sudjelovat će u razvoju mobilnih ili desktop aplikacija za STEM područje, od toga 3 učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama i afinitetom prema IKT-u s dobro razvijenim sposobnostima (npr. računalne igre u programskom jeziku scratch). 5 učitelja proći će trening trenera u području programer desktop i mobilnih aplikacija, te u radu s SQL bazama podataka. 10 učenika (+7 učenika s teškoćama) sudjelovat će u izvannastavnim/izvanškolskim aktivnostima usmjerenih prema poboljšanju ljudskih odnosa prema prirodi i okolišu, te praktičnom povezivanju s predmetima iz kemije, biologije, prirode, informatike, teh.kulture i fizike. 15 osoba sudjelovat će u edukativnom programu iz područja STEM-a, a 6 osoba će proći radionicu izrade prirodne kozmetike (Bioteka). Stečeno iskustvo razmijenit će s drugim školama tijekom organiziranih zajedničkih događanja u sklopu projekta.
Preuređenje učionice i nabava opreme
Preuređenje učionice i nabava opreme
Edukacija za 1 osobu za računalnog programera i razvoj mobilnih aplikacija
Edukacija za 1 osobu za računalnog programera i razvoj mobilnih aplikacija

Edukacija iz područja izrade prirodne kozmetike od lavande za učitelje osnovne škole
Dana 5.1.2023. u Školi je održana Edukacija za učitelje na temu:
Edukacija iz područja izrade prirodne kozmetike od lavande za učitelje osnovne škole.
Djelatnici su vrijedno i pozorno pratili predavača i usvojili potrebne vještine. U prvom dijelu edukacije gospođa je objasnila postupak proizvodnje lavande, kao i načine dobivanja njezinih proizvoda. Tijekom radionice učitelji su na praktičnom primjeru naučili izrađivati proizvode od lavande, kreme sapune.
Edukacije za 6 učitelja ocjenjujemo uspješno, a odradila ih je Katarina Johum ispred Učilišta Studium.
.
Važnost poučavanja STEM-a u sustavu osnovnoškolskog obrazovanja
Dana 4.1.2023. u Školi je održana Edukacija za učitelje na temu:
Važnost poučavanja STEM-a u sustavu osnovnoškolskog obrazovanja
Djelatnici su vrijedno i pozorno pratili predavača i usvojili potrebne vještine.
Isti predavač prof. informatike Klaudija Wild ispred Studium učilišta održala je i sljedeću radionicu .
Kako osmisliti i provesti uspješne modele poučavanja STEM-a u nastavi
Djelatnici su vrijedno i pozorno pratili predavača i usvojili potrebne vještine.
Radionice su trajale od 8, 00 do 15,00 sati uz kraće pauze. Edukacije su protekle u ugodnom raspoloženju i zacrtani ciljevi su ostvareni.
.